متفرقه متفرقه .

متفرقه

قالیشویی

قالی ها در واقع زیرانداز هایی هستند که انواع مختلفی دارند و در جنس ها و ابعاد و طرح های مختلف تولید می شوند. ابریشم ، پنبه و .. مواردی هستند که از آن ها می توان در تولید قالی استفاده نمود.

شستشوی فرش ها و قالی ها همیشه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده است و مردم وقت زیادی را صرف این کار می کردند. از این رو ، خدمات قالیشویی برای تسهیل در انجام امور مربوط به شستشوی قالی ها به وجود آمدند.
سپردن فرش ها به قالیشویی برای زدودن کثیفی ها‌ و آلودگی هاست. این عمل با استفاده از روش هایی انجام می شود که نه تنها باعث آسیب به فرش ها نمی شوند بلکه طول عمر آن ها را نیز افزایش می دهد. بنابراین استفاده از خدمات قالیشویی ها در جهت جلوگیری از فرسایش تار و پود فرش ها ، به خصوص برای فرش های دستباف، ابریشمی و انواع فرش های ظریف امری ضروری می باشد. همچنین در قالیشویی ها از مواد مخصوص هر فرش استفاده می شود که از رنگ پریدگی فرش ها جلوگیری کنند. رنگ پریدگی فرش به کدر شدن و کم رنگ شدن قسمت هایی از قالی گفته می شود که معمولا به دلیل استفاده از شوینده های نا مناسب ، قرار دادن فرش در معرض آفتاب و طول عمر زیاد قالی ها پیش می آید.

ارائه انواع خدمات شستشو

1- ترمیـم و رفوی فـرش

2- لکه‌برداری از فرش

3  -خشک‌شویی مبلمان و تشک خوشخواب در محل شما

کیفیت ارائه خدمات قالیشویی

1 - دانش تخصـصی در حوزه قالیشویی مکانیزه

2  - اسـتفاده از مواد شـوینده با کیفیت و مناسب

3  - بهره بردن از تجهـیزات و دسـتگاه‌های شستشوی پیـشرفته

4  - تجربه بالای متخصصین قالیشویی

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۳:۳۸ توسط:mana موضوع: نظرات (0)