متفرقه متفرقه .

متفرقه

بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران در قالیشویی سه سوت با استفاده از بهترین تکنیک های روز دنیا برای شست و شوی فرش استفاده میکند.

این تکنیک ها کاملاً استاندارد است و به بافت فرش خدشه ایی وارد نخواهند کرد. مرکز قالیشویی سه سوت در تهران برای شست و شوی فرش های ابریشمی از پودر تهیه شده از گیاهان دریایی استفاده می کند. پس ما قالیشویی سه سوت را به همین دلیل  به شما توصیه می کنیم. پودر شست و شوی تهیه شده با گیاهان دریایی برای فرش های ۱۰۰ درصد ابریشمی بسیار مطلوب و ارزشمند است. خشک شویی از خدمات فوق العاده در قالیشویی است. خشک شویی برای فرش های شرقی، ایرانی، گلیم و فرش های حساس به آب مانند مخملی، پنبه، سیزال و … اهمیت زیادی دارد. روش های شست شوی قالیشویی در تهران با محیط زیست سازگار بوده و برای کودکان و دیگر اعضای خانواده باعث ایجاد حساسیت نمی شود.

خدمات قالیشویی سه سوت:
اما در قالیشویی به عنوان بهترین قالیشویی در تهران، ابتدا فرش مشتری به خوبی غبارگیری خواهد شد و سپس شستشوی آن آغاز می‌شود. فرش به صورت لول شده توسط مسئولین حمل و نقل قالیشویی سه سوت تحویل گرفته شده و با اتومبیل مسقف به قالیشویی منتقل می‌شود.

سپس فرش یا قالی توسط دستگاه‌های مجهز و کارشناسانی متخصص در امر شستشوی فرش و با بهره‌گیری از بهترین مواد شوینده شسته خواهد شد.

در نهایت نیز فرش با اتومبیل مسقف، به صورت لول شده و با روکش پلاستیکی به مشتریان تحویل داده خواهد شد. این قالیشویی مجاز سلامت فرش مشتریان بعد از شستشو را تضمین می‌کند.

همراه بهترین قالیشویی در تهران با قالیشویی سه سوت باشید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۷:۱۴ توسط:mana موضوع: نظرات (0)