متفرقه متفرقه .

متفرقه

مبل شویی با مواد نانو

مبل شویی با مواد نانو

در ابتدا باید شما با معنای مفهوم آشنا شوید و بدانید نانو چیست ؟یک واحد اندازه گیری است که به یک میلیاردم هر متر گفته می‌شود، علم نانو علم تغییر مواد در ساختار اتمی و مولکولی میگویند به این ترتیب که دانشمندان با انجام تغییراتی بر روی مولکولهای یک مایع یک مایع جدیدی با مشخصات و ویژگی های جدیدی می سازند. در حوزه قالیشویی نیز این مطلب وجود دارد.

مبل شویی با مواد نانو به این مفهوم است .که مبل های شما با مواد خاصی با ویژگی‌های خاصی شستشو داده می شوند. که دیگر در آن لکه ایجاد نمی شود به طور مثال اگر مبل شما نانو شویی شود و یک لیوان چای یا آب میوه روی آن ریخته شود. آن پارچه مو دیگر الکی به خود نگرفته دستمال بسیار ساده پاک میشود برای این کار باید الیاف پارچه نانو بشود. که هزینه بسیار گرانی داشته و این روش شستشو در مبل شویی سنتی صورت نمی‌گیرد.

مزیت های نانوشویی

در این شیوه ی شستن به بافت مبل ها و بافت پارچه ها آسیبی زده نمی شود و دقت نظافت بالایی دارد. سرعت کار لکه گیری ها در مواد نانو بسیار زیاد است و هدر رفتن زمان نیست. از این روش شستشو می توان در تمیز کردن انواع مبل های پارچه ای چرم و پارچه و چرمی استفاده نمود قابلیت لکه بری به همراه ماندگاری زیاد امکان خوشبو کردن سطح و رویه مبل وجود دارد جلوگیری از تشکیل انواع قارچ و می کند.

شما می توانید با مبل شویی با مواد نانو از مبل های خود مراقبت کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۵:۰۹ توسط:mana موضوع: نظرات (0)